MindfulnessPilates
Opettele rentouttamaan kehosi ja mielesi.

VÄLITÄMME HYVINVOINNISTASI


Mindfulness on tietoista hyväksyvää läsnäoloa, eli tässä hetkessä elämistä, olemista ja tuntemista. Mindfulness -harjoitukset rentouttavat, tukevat keskittymistä kiireen keskellä ja rauhoittavat arkea. Niillä saavutetaan parempi mielen hyvinvointi - mm. itsetuntemus ja tunnetaidot, aivojen tietojenkäsittely, muisti ja kyky sopeutua nykyajan työelämän jatkuviin muutoksiin ja kiireeseen paranevat, mieli rauhoittuu.

Mindfulnessin vaikutuksia on tutkittu paljon, se vaikuttaa positiivisesti hyvinvointiimme ja terveyteemme myös mm. stressin- ja kivunhallinnassa sekä uniongelmissa. Vaikutukset yltävät stressihormonien vähentymisen ja immuunijärjestelmän parantuneen toiminnan kautta koko kehoomme.

UUTISET / BLOGI

Anna hengityksen vain olla - puuttumatta siihen mitenkään. Tarkkaile ja tunnustele, nauti ja ole kiitollinen jokaisesta sisäänhengityksestä, joka sinulle vielä annetaan.Anna elämän vain olla - tarkkaile ja tunnustele, nauti ja ole kiitollinen jokaisesta hetkestä, joka sinulle vielä annetaan. 4 / 6 Hengitys Hengitystä rytmittämällä voimme tukea tai...


Mindfulness tarjoaa tehokkaita menetelmiä itsensä tuntemiseen ja kehittämiseen sekä toimintaan muiden kanssa - kotona ja töissä.

• Työpaikan ihmissuhteet •
• Huomion tietoinen suuntaaminen •
• Reaktiivisuus vai proaktiivisuus •
• Kokemusten luonne •
• Stressi ja päivittäisen palautumisen taito •
• Olennaistaminen, priorisointi ja oivallukset •
• Tunnetaidot työssä •
• Mindfulness-taitajan onnistumismalli •

Hyvinvointimatkat

Lähde mukaan ainutlaatuisille matkoillemme, missä yhdistyvät kauniit maisemat sekä mielen ja kehon rentoutus!